A trénereknek és HR szakembereknek szóló kézikönyv részletesen ismerteti a tréningen belüli tanulás és személyiségfejlődés folyamatát. Útmutatást nyújt a tréningek szervezéséhez, a célnak leginkább megfelelő tréningmódszer megválasztásához.
Munkahelyi vezetőknek és asszisztenseiknek szóló kiadvány a munkaköri szerepazonosulás és szerepkonfliktus forrását és végkimenetelét tárja fel. Bemutatja, hogyan viselkedik az egyén a csoport hatására, milyen tartós vagy ideiglenes magatartás változások történhetnek csoportnyomásra.
A könyv a vállalatok legértékesebb vagyonának, az ügyfelek és vevők kezeléséhez ad nélkülözhetetlen ismereteket. A könyv segítségével megtudhatja miképpen viselkednek ügyfélként az emberek, ki hogyan befolyásolható, ki hogyan befolyásol másokat, illetve hogyan kezelhetők eredményesen a reklamációk.
A kulcspozícióban lévő munkatársak számára íródott kiadvány feltárja a kommunikációs útvesztőket és az eltévedésből származó nehézségeket. Világos és egyértelmű útmutatást nyújt a különböző szinteken és szintek között történő kommunikációra, az elképzelések, javaslatok meggyőző kommunikálására.
Az irodavezetőknek és menedzserasszisztenseknek szóló kiadvány részletes útmutatást nyújt a vezetőtől származó információk kezelésére, szűrésére valamint átadására. Megtudható belőle, hogy milyen módszerek alkalmazhatók mások motiválására, a feladatok gyors és jó minőségű kivitelezésére.
A trénereknek szóló gyakorlatgyűjtemény idő és létszám kalkulációkkal közli a különböző kommunikációs érzékenységet fejlesztő gyakorlatok pontos leírását. Útmutatást ad a felhasználók számára, hogy mely tréningeken és milyen céllal érdemes azokat alkalmazni.
A középiskolások 5. (kiegészítő) évfolyama számára íródott tankönyv elméleti ismereteket és esetpéldákat tartalmaz. Ezen keresztül ismerteti meg a tanulókat az ügyfélszolgálat sajátosságaival, ezzel lehetőséget teremt számukra, hogy az iskola elvégzése után ügyfélszolgálati területen tudásukat kamatoztassák.
A vezetési módszereket távoktatás formában tanuló hallgatók számára íródott tankönyv elméleti ismereteket, esetpéldákat és feladatokat tartalmaz. A könyv segítségével elsajátíthatók a helyzet- és személyiségfüggő vezetési módszerek.
Irodavezetők, titkárok és titkárnők tanfolyamának tankönyve elméleti ismereteket, esetpéldákat és feladatokat tartalmaz. A könyvből megismerhető a titkársági munka feladatköre és azok végrehajtásának módja.
Ügyfélszolgálati vezetők és munkatársak képzéséhez íródott tankönyv elméleti ismereteket, esetpéldákat és feladatokat tartalmaz. A könyvből megismerhetők az ügyfélszolgálati munkakörök sajátosságai és az eredményes ügyfélkapcsolat kialakításának módjai.
Az értékesítő és üzletkötők képzéséhez íródott tankönyv részletesen tárgyalja az értékesítés stratégiáját és taktikáját. Esetpéldákon és feladatokon keresztül segíti a hallgatót az eredményes üzletkötés módszerének megtanulásában.
A menedzserasszisztensi tanfolyam résztvevői számára íródott tankönyv az elméleti ismeretek mellett esetpéldákon és feladatokon keresztül segíti a hallgatót a munkakör sajátosságainak megismerésében. A vezetői támogatás különböző módszerének elsajátításában.
A 2000-ban megjelent kézikönyv második kiadása a munkahelyi stresszkezeléssel bővült. A bővített részből megismerhetők a munkahelyi stresszforrások, valamint azok személyiségre gyakorolt hatása. Az olvasó konkrét módszereket kap a stresszhatások kezelésére, és a kialakult stressz munkakörülmények közötti oldására.
A könyvben egyedülálló módszerességgel tárul elénk az eredményes értékesítés komplexitása és lépéssora, valamint azon belül az értékesítők teendője. Az olvasó hasznos stratégiai és taktikai útmutatást kap az üzleti kapcsolatteremtés előkészítésére, a kapcsolatépítés és kapcsolaterősítés módjaira. Kovács Tünde és Vaszari András szerzők rendkívüli fontosságot tulajdonítanak a széleskörű tájékozódásnak, az egyenrangú, partneri kapcsolat kialakításához szükséges információcserének, a hatékony üzleti kommunikációnak.
Kovács Tünde és Vaszari Tamás közösen írt könyvükben a vállalatok legértékesebb vagyonának növeléséhez a vevőkör építéséhez adnak közérthető és lényegre törő útmutatást. A szerzők ok-okozati összefüggések leírásával segítik az olvasót a saját cége átfogó marketingstratégiájának kialakításában és végrehajtásában. A fejezetek végén lévő feladatok kidolgozásával a könyv olvasója lépésről lépésre készítheti el cége részletes marketingtervét.